úterý 15. dubna 2008

Proradná TV karta

Znáte to... Uděláte si konečně čas na něco zajímavého v televizi a ono to najednou "nejede" . Mám na PC přes TV kartu připojený satelit (sice jen CS Link, ale pro klid v rodině to stačí :) - mé sportovní fandění je poměrně hlučné) a ona, karta - mrška, mi najednou začala "vysílat" černobíle.
Nu což, řekla jsem si, reinstalace je nutná, přeci nebudu koukat na dvoubarevný obraz. Ale to jsem neměla dělat. Úplně triviální záležitost se změnila na dvoudenní maratón instalací a různého nastavování a přepínání. A aby nebylo všemu dosti, rozhodila jsem si i zvukovou kartu. Můj miláček PC už sténal pod neustálými restarty systému a já už bublala jak vařící hrnec. Jen vybouchnout.. A ejhle! Chyba nebyla v TV kartě, ale v satelitu! Když jsem to zjistila, myslela jsem, že satelitní přijímač vyletí oknem. Nějakým záhadným způsobem se v něm přehodilo nastavení video výstupu...
Ale šestý zápas finále hokejové extraligy jsem stihla!!!!!!!

Žádné komentáře: