pondělí 11. října 2010

Kostýmy

Před asi osmi léty mě má drahá dceruška ukecala, abych se pro ní pokusila ušít kostým rytíře Jedi. A já svolila s tím, že to nebude až tak náročné a že budu mít potom klid. Omyl!



Začalo to pozvolně… „A víš, mami, tento kostým by se mi líbil. Zvládla by jsi ho?“ Odkázala jsem ji na švadlenu… Jenže… Potom se doma objevila látka na plášť, později i na šaty. Dva roky jsem odolávala! Nakonec mě zlomila.



Aby toho nebylo málo, tak mě můj milovaný mužíček svými štiplavými poznámkami donutil k tomu, abych se pustila do šití skotské pánské sukně (doplňky si už musí sehnat sám, brašnář či sedlář opravdu nejsem).





A když za mnou před několika týdny přišla Miška s tím, že má vyhlídnutý další kostým (tentokrát prý jednoduchý), tak jsem už ani neprotestovala. Výsledek dodám později, zatím je to prý móóóc tajné.

A kdy si pořídím kostým já? Až bude někdo ochotný a ušije mi ho!!! :))

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hm, na tyhle stránky vždycky zapomenu. Ani mě nenapadlo, že už by tu ten dlouho očekávaný kus mohl být :) Zajímavý střih.