pátek 16. července 2010

Festival fantazie 2010

Jaký byl? Hodně těžko se dají vyjádřit pocity z deseti dnů prožitých mezi úžasnými lidmi.
Organizace FF je rok od roku lepší. Vím, že se nedá zavděčit všem lidem, ale za ten peníz jsou služby na odpovídající úrovni. Stále nechápu negativní postoj domorodců k účastníkům a i k organizátorům. Nosit vstupenku po městě se stále nevyplácí… Sama jsem byla svědkem hrubého slovního útoku na jednoho z nás.
Ale k příjemnějším věcem….
Absolvovala jsem už šestý či sedmý? (nějak se nemohu dopočítat) ročník. Pryč jsou ty časy, kdy jsem celé dny proseděla s otevřenou pusou v přednáškových místnostech a zírala na to, jak lidé, zapálení pro svůj seriál, film, či knihu, dokáží sehnat neuvěřitelné množství informací a zajímavostí. Nad tím, jak se bez ostychu navléknou do kostýmu svého oblíbence a ztotožní se s ním.
Teď už jezdím na con kvůli človíčkům. A ještě se nestalo, aby mě zklamali. Ta různorodá směsice zájmů musí nadchnout každého, kdo se alespoň na chvíli dokáže odpoutat od reality života.
Díky bezvadné partě „brňáků“ (Albi, Blair, Bossi, Cece, Jekkyl, Lord, Xixi, Tobi, Tom-mie) a za vydatného přispění P.J.Trevora a San jsem se bezvadně bavila a vlastně jsem neměla žádnou chmurnou chvilku. Kecám, měla, poslední večer, když jsem si uvědomila, že už to končí.

Tak tedy díky vám, všichni mí známí i neznámí, za krásnou dovolenou a už se těším v roce 2011 naviděnou!

PS: Jsem vděčná svému muži za to, že mě letos na FF vyhnal slovy: „Když nepojedeš, bude tě to mrzet“. Měl, ostatně jako vždy, pravdu.

Žádné komentáře: