čtvrtek 2. dubna 2009

Já a O2 TV

Po několika letech využívání služeb satelitní televize UPC jsem se rozhodla pro změnu. UPC za bloky programů na dvě televize chce nemalý peníz, a tak mě začaly zajímat nabídky konkurenčních firem. V našem zapadákově není žádná kabelovka a Digi má pro mou "nenáročnou" dušičku sci-fi fanouška chudou nabídku… Nakonec to vyhrála TV O2. Je pravda, že k Telefonice (Telecomu a kdoví, jak se tato firma dříve jmenovala) nemám moc velkou důvěru, ale smlouva na rok se dá vydržet.
A jak to dopadlo?
Čtvrtek 26. 3. 2009 17.00 hod.
Snažím se objednat službu přes internet – bohužel, stránka padá a musím tak učinit telefonicky.
Čtvrtek 26. 3. 2009 18.00 hod.
Rozmluva s operátorem - potvrzení objednávky, seznámení s finančními podmínkami.
Čtvrtek 26. 3. 2009 19.00 hod.
Přichází SMS od technika O2 o ověření technické dostupnosti služby.
Pondělí 30. 3. 2009 10.00 hod.
Za dva pracovní dny (!) od objednávky doručena zásilka obsahující veškeré zařízení nutné k instalaci O2 TV na dva televizory – úplná! A navíc ještě 10 m dlouhý síťový kabel a spojka, které běžně nejsou součástí dodávky (zmínila jsem se operátorovi o tom, že druhou televizi mám v patře).
Pondělí 30. 3. 2009 14.00 hod.
Zařízení propojeno a já se marně pokouším službu nahodit – bez úspěchu. Jsem si (pitomec) nepřečetla, že o aktivaci služby budu opět informována SMS. Takže budu den po dni zkoušet, jestli to už náhodou nepoběží (slibují, že nejdéle do deseti dnů).
Úterý 31. 3. 2009 16.00 hod.
Zkouším, zda již došlo k aktivaci – bohužel…
Středa 1. 4. 2009 13.00 hod.
Další zkouška - a ejhle... Settopbox začíná stahovat data! Během deseti minut služba běží na obou TV.
A mé první zkušenosti? Kvalita obrazu je vynikající i při souběžném provozu obou TV. Seřazení programů nejde přenastavit, ale kupodivu jsou sestaveny logicky v blocích (základní, filmy a seriály, sport, dokumenty, dětské atd.),takže to chce jen si zvyknout. Co mi ale vadí, je dlouhá odezva při přepínání jednotlivých kanálů. Jak poznamenal můj muž: "Abych si to nepřepl na fotbal a on už neběžel druhý poločas"! :D
Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dále - zatím převažuje spokojenost.
P.S.: SMS o zprovoznění služby přišla dvě hodiny poté, co už jsem si spokojeně užívala seriálů na AXN Sci-fi... :))

Žádné komentáře: